🎉🎇😊 Պարապունք 100😊🎇🎉

Բարև սիրելի ընթերցող այսօրը մեր դասարանի համար շատ լավ օր էր։ Լրանում էր մեր մաթեմատիկայի 100 երորդ պարապունքը մենք որոշել էինք այդ առիթը նշել և հավատացեք նշեցինք մի լավ հետաքրքիր ձևով ։Մեր սիրելի ուսուցչուհի ընկեր Լինանա առաչարկեց խաղ ,ասաց ընտրեք թվեր երեխաներ ընտրեցինք և բաջանվեցինք թմերի ։Չնայած նրան որ ոչմեկ չուրախացավ որ իր ընկերոջ հետ չէ😁։ Լավ ինչևէ ընկեր Լիննա 1 փուլում ամեն սեղանին տվեց հարցեր իմ սաղանին բաժին հասավ հետևայալը Հորըս որդին է բայց եղբայրըս չէ ։Եթե գիտեք պատասխանը գրեք ես կհետևեմ ձեր պատասխանին ։Մեր դասարանի Արամը ով իդեպ իմ սեղանից էր ճիշտ պատասխանեց հարցին և բերեց մեր թմին մեկ միավր հետո այպես մյուսներին էլ հարցեր տվեց ։ Հետո անցանք երկրորդ փուլին ցավոք չեմ հիշում թե ինչ հարց էր ։Բայց ես ուզում եմ ասել որ մեր 100 երորդ պարապունքը անցավ շատ հետաքրքիր Շնորհակալություն ընկեր Լիաննա ջան մեզ նման լավ դաս պարքևելու համար ես գոհ եմ դեզանից և շատ զգացված։😁😉

Թողնել մեկնաբանություն